Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Milla - 23 januari 2013 17:17

Jisses vilken kall dag de har varit idag.. Dock tyckte jag att de va rätt behalgligt i morse fast de va -8, nu har vi -9 men de känns betydligt kallare..
Dagen har iaf varit bra, har vart å tränat sen åkte jag hem för ja orkade inte gå på stan i flera timmar i väntan på att kl skulle bli 16 så jag kunde hämta Elias.
På hemvägen hämtade jag ut resten av mina tabletter.. Och... Myyyy gooood ja ska knapra i mig 11 st på kvällen och 6 st på morgonen.. Jisses
Aja bara dom ger bra resultat så är de inget att tjaffsa om :))
Nu blir de mat här, och ta hand om en övertrött liten prins som slutat sova middag på dagis.. Mammas stora plutt ??

Ha en fortsatt bra dag :)

Tjiiing

Av Milla - 23 januari 2013 09:13

Godmorgon alla 7 sovare ;)
Själv e man uppe med tuppen, nja inte riktigt va ?! ;) snooza lite för länge egentligen, men kom i tid till både buss och dagis :)
Nu sitter jag på bussen men högsta volym i hörlurarna och ska ner till stan där de blir ett träningspass med kondition och axlar :)
Efter de ska jag bort till af och tjata lite på dom om praktikplats.. Sen blir de nog en fika i stan med :)

Hoppas alla får en bra dag för de ska jag ha :)

Tjiing

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards