Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Milla - 22 januari 2013 18:57

Jag har verkligen den bästa vännen man kan få..!

han ställer upp i vått och torrt och finns alltid där för både mig och elias..

Han vet i stort sett allt om mig, och hur jag har de, och nu har vi bestämmt att han ska ha Elias varannan helg, med start denna helgen :)

Dels för att jag ska få komma på fötter igen, och sen för att jag ska få lite egentid, för det behövs verkligen..

så varje jämn vecka på fredag eftermiddag kommer han och hämtar elias, för att sedan lämna honom på söndag eftermiddag..


Jag tror detta kommer bli jätte bra för oss allihop..


Du betyder jätte mycket för mig Ricky..!!!

och jag kommer alltid att ställa upp för dig de vet du :)


tjiing..

Av Milla - 22 januari 2013 17:05

Ja självklart måste jag ju testa att blogga från mobilen, väldigt smidigt om man inte är hemma och sitter vid datorn.. De lär ju bli flera gånger :)

Hoppas alla har en bra dag i de kalla vädret :)


Tjiiing

Av Milla - 22 januari 2013 13:59

Idag har de blivit en sån där lugn och go dag för att återhämta oss från de sjuka..

ingen feber på någon av oss.. :)

lite nytta har vi gjort idag oxå, städat å diskat..

jag e rätt rastlös nu och försöker komma på vad vi kan hitta på men min hjärna är helt död idag :P

kommer inte på någonting alls..!!


kom med förslag vettja :)


tjiing

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards