Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Fredag kväll :)

Av Milla - 26 januari 2013 10:17

Hade en riktigt kul kväll igår.. :)
Allt va perfekt.. Mycket skratt och prat, Ohh tänk att man kan vända en person så otroligt mkt genom att bara välja rätt ord vid rätt tillfälle.. Rätt kul att höra att jag e duktig på att läsa av folk som jag inte ens känner och de stämmer in precis ;D
Åh Nya vänner har jag fått massor :))

Lite bilder från kvällen då :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 7 mars 2013 13:36

Så sjukt jobbigt att vara ovetande om saker och ting, speciellt när man inte vet vart när och hur..?! Kan jag inte bara få reda på de snart så jag vet.. Tiden går sååååå sakta nu.. Vill egentligen bara komma igång med detta..! ...

Av Milla - 7 februari 2013 18:05

Dagen har varit ganska bra trots att vi försov oss lite i morse.. Men iväg kom vi iaf, lämna min lilla knodd på dagis för att dra vidare till gymmet å träna lite. På väg till dagis igen fick jag följe av ett stort gäng änder :) sen Hämta Elias, eft...

Av Milla - 7 februari 2013 18:02

Dagen har varit ganska bra trots att vi försov oss lite i morse.. Men iväg kom vi iaf, lämna min lilla knodd på dagis för att dra vidare till gymmet å träna lite. På väg till dagis igen fick jag följe av ett stort gäng änder :) sen Hämta Elias, eft...

Av Milla - 7 februari 2013 18:02

Dagen har varit ganska bra trots att vi försov oss lite i morse.. Men iväg kom vi iaf, lämna min lilla knodd på dagis för att dra vidare till gymmet å träna lite. På väg till dagis igen fick jag följe av ett stort gäng änder :) sen Hämta Elias, eft...

Av Milla - 4 februari 2013 17:38

Stort grattis till min underbara bästa tösabit som fyller 25 år idag :) love uuu Johanna :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards